مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:452024-01-20سياسي

رفع چالش های خاص شهرک صنعتی شیراز  در دستور کار است


در برنامه ای مسائل و مشکلات صنعتگران، سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرک صنعتی بزرگ شیراز  بررسی شد و چاره جویی جهت رفع موانع تولید، در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/فارس در برنامه ای مسائل و مشکلات صنعتگران، سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرک صنعتی بزرگ شیراز  بررسی شد و چاره جویی جهت رفع موانع تولید، در دستور کار قرار گرفت.

در این برنامه که با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونان رییس کل و مدیران کل بازرسی و ثبت اسناد و املاک استان، مدیر عامل آبفای شیراز، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فجر فارس و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مسائل و مشکلات شماری از صنعتگران و تولیدکنندگان، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین مشکلات مربوط به تملک اراضی و طرح های توسعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز مطرح و دستورات لازم توسط رییس کل دادگستری استان به منظور تسریع در رسیدگی و رفع موانع و مشکلات صادر شد.

رییس کل دادگستری استان فارس در این جلسه با بیان اینکه رسیدگی و رفع مسائل و مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران در راستای تحقق شعار سال و برنامه های قوه قضاییه در دستور کار مجموعه قضایی استان قرار دارد، گفت: تلاش می کنیم با برگزاری چنین جلساتی و حضور مستمر در شهرک صنعتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های خاص شهرک صنعتی شیراز  در دستور کار است

رفع چالش های خاص شهرک صنعتی شیراز  در دستور کار است